Winkelmand

Veelgestelde vragen

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, en nu?
    Ga naar de inlogpagina van Mijn IGO-POST en klik op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt vervolgens een e-mail van ons met het verzoek om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • Kan ik artikelen personaliseren?
    Bij IGO-POST bieden wij de mogelijkheid om artikelen te personaliseren. Hoe werkt dat en wat zijn de mogelijkheden? We lichten het graag toe!
  • Ik wil een artikel met een leuke print, maar ik heb geen eigen design. Kunnen jullie me helpen?

    Binnen onze collectie bieden wij een selectie artikelen aan die wij kunnen voorzien van een haarscherpe full colour opdruk. Kiest u hiervoor maar kunt u zelf geen ontwerp aanleveren? Geen probleem. IGO-POST biedt een aantal standaard full colour prints waaruit u kunt kiezen. Lees hier alles over het kiezen van uw print.

  • Ik wil mijn geschenk in laten pakken in cadeaupapier. Hoe doe ik dat?
    Geeft u een geschenk dat mooi ingepakt is, dan heeft dat een absolute meerwaarde voor de ontvanger. Daarnaast is een stuk leuker om een mooi ingepakt cadeau te geven. Wij nemen u het werk graag uit handen.  Alle artikelen uit onze collectie kunnen wij -mooi ingepakt in cadeaupapier- bij u afleveren. Lees hier meer over onze inpakservice.
  • Kan ik telefonisch contact opnemen?
    U kunt uiteraard telefonisch contact met ons opnemen. Tijdens kantooruren zijn wij te bereiken via 011/55 90 09.
  • Wat is de minimale bestelhoeveelheid?
    IGO-POST biedt haar klanten lage minimale bestelhoeveelheden. De minimale bestelhoeveelheid verschilt echter per artikel. U kunt de minimale bestelhoeveelheid bekijken op de productdetail pagina, bij kenmerken en in de prijstabel. Heeft u hier vragen over, neem dan telefonisch contact met ons op via 011/55 90 09.
  • Kan ik een model aanvragen?
    U kunt uiteraard een model aanvragen zodat u het artikel kunt bekijken, voelen, testen en beoordelen. Modellen onder de € 2,00 ontvangt u gratis. Voor modellen van artikelen boven de € 2,00 geldt een zichttermijn van twee weken. Lees hier meer over het aanvragen van een model.
  • Hoe vraag ik een catalogus aan?
    IGO-POST brengt een keer per jaar een hoofdcatalogus uit. Gedurende het jaar inspireert IGO-POST met kleine brochures. U kunt de catalogus hier aanvragen.
  • Wat is de levertijd?
    IGO-POST kent een standaard productietijd van 4 werkdagen. Lees hier meer over onze levertijden.
  • Hoe vraag ik een offerte aan?
    Op de productdetail pagina kunt u een globale prijsberekening maken. Wilt u graag een offerte ontvangen, dan is dat uiteraard mogelijk. Lees hier meer over het aanvragen van een offerte.
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    IGO-POST biedt u de mogelijkheid om uw bestelling op de website, per e-mail of telefonisch te plaatsen. Lees hier meer over het plaatsen van een bestelling.
  • Krijg ik een drukproef vooraf?
    Zodra uw aanvraag binnen is, maken wij voor u een gratis drukproef. Lees hier meer over de gratis drukproef.
  • Kan ik de showroom bezoeken?
    IGO-POST biedt klanten de mogelijkheid om onze moderne showroom in Helmond te bezoeken. Lees hier meer over ons adres en de showroom.
  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
    Uw order wordt met de grootste zorg behandeld. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over het eindresultaat, neem dan contact met ons op via sales@igopost.be of 011/55 90 09. In overleg met u wordt gezocht naar een passende oplossing. Want als u niet tevreden bent, dan zijn wij het ook niet! We doen daarom altijd ons uiterste best om ervoor te zorgen dat alles naar wens is. Lees voor meer informatie onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten worden gebaseerd op de orderwaarde. Wilt u een indicatie krijgen van de verzendkosten, vraagt u dan gerust een offerte aan. In de offerte staan de verzendkosten vermeld. Algemene informatie over de verzendkosten vindt u hier.
  • Hoe moet ik mijn logo aanleveren?
    Voor opdrachten met opdruk van uw logo, tekst of afbeelding ontvangen wij bij voorkeur een digitaal bestand bewaard als illustrator.eps of illustrator.ai-bestand. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn, dan vinden we uiteraard samen een passende oplossing. Lees hier meer over het aanleveren van uw logo.
  • Welke bedrukkingsmethodes zijn er?
    De relatiegeschenken en promotieartikelen bedrukken wij zelf in onze eigen drukkerij. Hier zijn meer dan 80 geavanceerde drukmachines geïnstalleerd. Deze drukmachines worden vakkundig bediend door onze medewerkers. Elke materiaalsoort vergt een andere bedrukkingstechniek. Benieuwd naar onze bedrukkingsmethodes? Bekijk ze hier.
  • Wat zijn PMS kleuren?
    Voor al het drukwerk en dus ook voor een opdrukken van logo’s, teksten en afbeeldingen op relatiegeschenken en promotieartikelen zijn kleuren van groot belang. Het is echter erg lastig een kleur te omschrijven. Daarom is er een systeem voorhanden waarin de meest voorkomende kleuren in kaart worden gebracht. Deze kleuren noemen we PMS kleuren. Lees hier meer over PMS kleuren.
  • Hoe is een artikelnummer opgebouwd?
    Het gebruik van artikelnummers kan vragen oproepen. Wat voor de medewerkers van IGO-POST vanzelfsprekend is, hoeft voor de klant absoluut niet vanzelfsprekend te zijn. Over het algemeen gebruikt IGO-POST een 6-cijferig artikelnummer, onder te verdelen in een 4-cijferig artikelnummer en een 2-cijferige kleurcode. Er zijn echter ook 8-cijferige artikelnummers. Hier vindt u een beknopte uitleg over artikelnummers die wij hanteren.

Heeft u vragen of hulp nodig, neem dan contact met ons op:

011/55 90 09
of

©2017 IGO-POST - Relatiegeschenken & Promotionele artikelen. Alle rechten voorbehouden.
Wij gebruiken cookies om het winkelen bij igopost.be gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies.
Wij gebruiken cookies om het winkelen bij igopost.be gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies.